ایرانی 21

پخش اختصاصی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده نام همینه که هست

به همراه متن ترانه

Mohammad-Alizadeh-Hamine-Ke-Hast



عاشقتم من یه جوره خاص
اونجوری که تو دلت میخواست
کار دادی دستم که همه میگن
شدم بی هوش و حواس
من تورو دوست دارمت
تو دلم هنوز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همینه همینی که هست
عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه
دردیه که تکراریه
همینه همینی که هست


عاشقتم من مگه چیه
هرچی از امروز تو بگیه
گوش بده انگار دل ما دوتا صداشونم یکیه

من تورو دوست دارمت
تو دلم هنوز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همینه همینی که هست
عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه
دردیه که تکراریه
همینه همینی که هست
حال دلم عجیبه واسم
حالم عجیب غریبه واسم
این حس جدید یه کاری کرده که یه بار دیگه گرفت نفسم
من تورو دوست دارمت
تو دلم هنوز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همینه همینی که هست
عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه
دردیه که تکراریه
همینه همینی که هست


دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128


نظرات (۱)

gOSTEI DA NOVIDADE, E DA FORMA DE ESRACCELIMENTO AO CONSUMIDOR,QUE VÊ COMO UMA OPORTUNIDADE DE VIAJAR MAIS VEZES EM VÁRIOS MOMENTOS DE SUA VIDA QUE NÃO SÓ EM FÉRIAS PROGRAMADAS.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

طراحی توسط: مووی پارس | ترجمه: خلخال وب هاست | پخش اختصاصی از: اسکینک

Design : MOVIEPARS